Svar på tal och text till min bästa vän



Svar på tal !

Ganska många säger att ”äkta” vänner bråkar förlåt men så är de inte enligt mig iaf !
Jag och jenniefer har inte bråkat någon gång av alla dessa år vi kännt varandra , eller jo kanske när vi var små osv men de tycker inte jag gills liksom när man var 7 år ?  De tycker inte jag man ska ta så seriöst !
Jag har hört från många att jag och jenniefer kommer tröttna på varandra ursäkta men ni kan bara håll era käftar stängda !  Vi har varit varje dag i snart ett år och vi har inte tröttnat på varandra !
Jag tror inte ni vet vad äkta vänskap är !
Jag och jenniefer är äka vänner , Vi ställer alltid upp för varandra , vi förstår varandra .

Jag har även fått frågan om jenniefer bor hos mig och här  får  ni svaret att hon typ bor här hon är hemma hos sig ibland !


Jenniefer elisabeth Broman (Bromäään)
Du är så sjukt underbar , Du finns alltid där för mig och jag hoppas jag finns där lika mycket för dig !
I mina ögon är du helt perfekt som du är ! Ingen människa är perfekt säger folk men i mina ögon är du perfekt !
Du och jag har gått egenom så sjukt mycket tillsammans och alltid klarat de , jag har förstått att vi är oslagbara , tillsammans klarar vi allt , tillsammans är vi starka , tillsammans hand i hand livet ut !
Du är den vän alla vill ha men som just jag fick ! Ingen och då menar jag ingen kan ta dig ifrån mig , om de är någon som försöker så kan jag lova på allt att jag kommer kämpa att ha dig kvar du är min !
Du ställer attid upp när jag dålig och såklart annars med .  jag mådde dåligt en natt och du  åkte 1 mil i kyla för att komma till mig , du kom klockan tre på natten, vad skulle jag vara utan dig ? Utan dig hade jag inte orkat de är du som får mig må bra , du behöver inte säga ett ord du behöver bara vara vid min sida ! Du är ljuset i allt de mörka , du är den som får mig orka en hel dag  , du som peppar mig varje dag !
Jag har nog inte varit så bra på att peppa dig men jag ska bätte mig!
Du är värdens bästa människa , du som får mig gå upp på morgonen ,
Du som får mig le/skratta varje dag, du är den  ända jag behöver !

Kommer du ihåg när vi körde i med moppen utan för mitt hus? , hur mycket vi skrattade?
kommer du ihåg när vi körde på grävligen och du skulle hoppa av och leta, hahah än i dag kan jag skratta åt de !
kommer du ihåg när vi var på Grönalund tillsammans !
haha alla gaalna fester!
Alla våra minnen tillsammans dem är guldvärda ,De är minnen man aldrig glömmer ! Ditt namn är skrivit i mitt hjärta och de går inte ta bort !

Du är min BÄSTA vän jenniefer ! Ingen kan ta din plats i mitt hjärta ! Du är min andra halva ! .
Man kan säga att vi sitter fast med ett tjockt rep som ingen kan ta sönder !
Vi har sjukt mycket vi ska genomföra tillsammans , vi ska till och med bo tillsammans eller de gör vi ju redan men helt ensammna du förstår vad jag menare !
Jag älskar dig jenniefer elisabeth Broman , Du är guldvärd !



Kommentarer
Postat av: Amiciz♥

Fin blogg! :) vi har gjort ett videoinlägg där vi bjuder som.... Och vi skulle väldigt gärna vilja veta vad DU tycker! :) Allt bra annars? :D // Emma och Amanda

2012-03-17 @ 11:02:35
URL: http://amiciz.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Fin blogg och fint inlägg! :)

2012-03-17 @ 11:48:43
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu