Trevlig kväll trots förlust :D

hej bloggen !:D
Var hos polisen i typ 1 timme , de gick bra !:D
hihi nu i kväll har jag varit med Julia,Putte,felix och jenniefer mycket skratt ! satt och pratade massa gammla minnen ! hahah vi har varit galna eller vi är ;)
haha !
Julia och Putte drog hem nyss och Jenniefer och Felix sover här eller ao man kanske ska säga Felix eftersom jenniefer typ bor här!:D
ja har inte så mycket mer att säga , ska städa och plugga ! mammi ska hjälpa mig med pluggandet ;)
hihi men vi hörs mer imorgon !

Saknar min bebis massa!;(

Bjuder på en bild på mig och jenniefer !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu