Helgen !

Hej sötisar !:D
jag vet att de varit dåligt med inlägg i helgen !:/
kan berätta lite om den fina helgen !:D
Fredags som ni vet åkte jag till Borken med mina fina vänner lyckad kväll !
Vi drack , grillade och såklart var vi ju tvungna att bada nakenbad (a) 
Sen började regna och åska fyfan vad rädd jag var !:o Tur att vi var några stycken som kunde lugna ner varandra :D
Lördags- Åkte hem från Borken till mig var hemma ett tag och chillade sen drog jag till jenniefer och badade  jacuzzi U N D E R B A R T!
haha något som var lite kul var att jenniefers lille bror Matteus slog mig på näsan så jag fick näsblod så jag stod över kanten på jacuzzi och sen började jenniefers andra lille bror spy för han såg blod hahahha såg jävligt roligt ut !:D
Söndag- vaknade upp hos jenniefer gick ut och sola sen drog vi till Åtvid hem till mig och solade och chillade !:D
Elin kom och vi skulle fixa en sak men så långt kom vi inte men de kommer under veckan (tror jag) 
Sitter just nu och kollar på Big Brother , gaasch hur kan man rösta ut Lars?:o aja nu ska jag kolla vidare !:*
Jag och mamma får stå för bilden !;D 
Älskar dig min fina mamma !:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu