Inte en helt vanlig dag!

Shu !:D
Tänkte passa på att slänga in ett inlägg innan jag ska sova :D
Drog ju som ni vet till Kopparvallen och fixade lite och allt blev kanon !:D
Gick hem runt halv fem och drog på en film och somnade (A
Jahopp klockan är efter tolv alltså ny dag !:D
Den här dagen är ju inte en helt vanlig dag utan de är dags för Allsvenskt derby som var typ 30 år sen de spelades mellan IFK Norrköping och Åtvidabergs FF(alltså i Allsvenskan) !
De är inte bara jag som är nervös och knappt kan sova och är taggad !
kommer inte tippa något om matchen , jag vet att vi (ÅFF) har problem med att möta IFK men de kan mycket väl vända imorgon ! De vet man inte ! Allt utan förlust är bra imorgon men de är klart man vill att sitt lag vinner och de hoppas jag själv klart på !
Nu ska jag dra på en film och försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu