Nöjd med allt !:)

Hej sötisar !
Påväg hem till Åtvid nu så underbart skönt att komma hem och sova , sjukt trött är jag !
Blev inget tågande till Norrköping idag utan de blev buss för min del !:D
Härligt ändå !
Mycket folk på våran sektion och okej drag på läktaren !
Jag är sjukt nöjd med 1 poäng i den här matchen för de kunde lika gärna bli förlust !
Efter matchen blev de att käka på stan i Norrköping eftersom jag inte åt något på hela dagen :)
Så kan de gå när man är nervös !:$
Bloggar via mobil därför jag inte lägger upp någon bild !

1 år sen idag jag såg dig för första gången , den dagen glömmer jag aldrig !:')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu