Söndag!

hej gullungar !:D
Förlåt men orkade verkligen inte blogga igår när jag kom hem till jenniefer !:)
Skit trött var jag så såg bara på film sen slaggade vi eller jag :D
Matchen var la okej men inget av lagen spelade bra så matchen slutade 1-1 och ja duger la !
Dags att göra lite förändring i laget och de hoppas jag tompa gör inför matchen mot Syrianska !
Bussresan var tråkig tur att vi som satt bak i bussen sjöng och stökade lite iaf !:)
Djurgårdens borta stå är helt jävla värdelös 7 meter eller nått till första målet helt sjukt !:o Fuck off på de !
men ah :D
Idag har jag stekt i solen ett tag tills farfar kom så drog vi med honom (jag , jenniefer alen, Alisa )! käkade och lite ! trevligt !
Men nu måste jag hoppa in i duschen !
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu