Tillbaka och nervös !:D

hej bloggen , jag vet att jag inte bloggat på över en vecka men har inte orkat och så har de varit mycket inför Derbyt som är på Onsdag ! jahopp ny  vecka och nya tag !:D
Kan ju svara på en fråga jag får ofta om jag går i skola?
Svar på de är att nja jag kommer gå i skolan 2 halvdagar i veckan (alltså fram till lunch) resten av vecka är jag med min kära far och jobbar med olika grejer som har med ÅFF att göra ! Där fick ni svar ;)

Måste säga att denna helg var sjukt nice !:D
jag har la inte så mycket att säga , nervös har jag varit dem senaste dagarna inför derbyt !:D
Men ska försöka hinna med att blogga !:D
Gå gärna in och gilla den här bilden som har med ÅFF att gör tack på förhand !
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=364576483606056&set=a.364576410272730.86318.152929588104081&type=1&theater
hihih bjuder !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu