Tillbaka !:)

Hej alla gulliga läsare , jag vet att jag varit dålig på att slänga in blogginlägg men har fan inte tänkt på bloggen. Men nu ska jag försöka komma tillbaka och blogga mer !:D
kan vi samanfatta helgen lite kort :D

Fredags- ingen skola (som vanligt) solade hela dagen typ senare åkte jag hem till jenniefer myste där med hennes familj !:D 
Lördag- drog in till stan och grillade och chilla vid stångebro med jenniefer och felix sen kom även Ante och Theo saknade ungar ! Efter vi grillat och haft oss så drog vi med mat åt fegge ! haha !:d
Söndag - vaknade upp med jenniefer och felix hemma hos mig , felix drog hem rätt så  tidigt och jag och jenniefer gick ut och la oss och solade ! U N D E R B A R T !:D Nu är de dags att hoppa in i en skön dusch sen blir de fotboll MFF-ÅFF tuff match men hoppas vi kan fixa något poäng !;o 
Bajen har även match idag mot nykomlingarna Varberg Söderstadion är fullsatt och alla vi bajare hoppas på femte raka segern ! ^^

Pussssimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu